Mixa, Luna och Livet

Alla inlägg under oktober 2011

Av Camilla Nilsson - 11 oktober 2011 15:28

Ja faktiskt , vi lever.

Här har inte hänt något alls , på länge.. ( på bloggen alltså..)

Har haft ganska mycket att göra , och mellan varven ska man ju jobba också :-)


Helgen i Storhogna var lyckad.

Vi red på islandshästar och det blev en lyckad skogstur med fjällkänsla , och med underbart snälla hästar.

Vi delade upp oss i två grupper , så när den ena gruppen var ute på ridtur så stannade den andra gruppen kvar på gården och hade en tävling , hästsko-kastning.

Fika hade dom dukat upp i en hästhage , utan hästar , och vädret har inte kunnat vara mer perfekt , närmare 20 grader.

Har tagit bilder med mobilen som jag tänkte visa... men... vet ej hur jag får över dom på datorn.. har provat , men  !!&&%¤#""#


I helgen som var hade jag min näst sista Reiki Master helg , har en helg kvar i november , ett år går fort.

Reiki healing är faktiskt något jag använder mig av varje dag , på vänner , djur , situationer , både då-nu och framtid.

Ett fantastiskt verktyg att använda , som faktiskt är godkänt som friskvård.

I många andra länder används det flitigt inom sjukvården , där dom har lite bredare syn på saker och ting , men i Sverige är dom lite segare , tyvärr.

Nu är jag iallafall snart färdig utbildad lärare i Reiki´n , så sen kan jag har kurser i både 1:an , 2:an och Master.


Nog om detta..

Lill gumman då..

Har det bra.

Storhogna-helgen var hon ju hos Fredrik och hade det jättebra , och jobbade som rörmokare hela helgen.

Hon trivs och känner sig trygg där man lämnar henne , det gillar jag.

Men det är väl så att känner jag att jag tryggt kan lämna bort henne , så känner ju hon naturligtvis av det.


Annars är det fullt ös på henne , dagarna i enda.

Hon har börjat riva lite tapet i hallen , när inte jag är hemma... så hon är kreativ lillgumman 

Men man kan ju inte bli arg på detta lilla charmtroll , så är det ju   

, så ett kompostgaller blev ditställt , å sen är saken ur världen.


Nu får det vara nog för denna gång


Ha det gott alla 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards