Mixa, Luna och Livet

Alla inlägg under november 2011

Av Camilla Nilsson - 19 november 2011 17:35

Japp , laddade för att ta några fina uppställnings bilder på lillgumman.. men det sket sig..  Jag ville och försökte , men hon hade inte riktigt tid..

     

Den lilla terroristen..  


Men skam den som ger sig , detta var det vi fick till..

     

 

Men att stå , det gick inte.. än

Mattes lilla goding!!


Det får vara allt för denna gång

Fortsatt trevlig helg alla

Av Camilla Nilsson - 14 november 2011 22:09

Ja då var vi där igen då.. men det har varit alldeles för mycket en längre tid nu , så nu vill jag bara ha lite lugn och ro.

Datortid är inget jag prioriterar , men egentligen skulle jag behöva göra en massa jobb på datorn , men var sak har sin tid och den tiden har inte funnits.

Men vi lever och mår bra!

Emelie och lilla Leah har tillfälligt flyttat hem till mig , i väntan på en ny lägenhet. Så just nu är det fullt upp och leksaker överallt.

Men jag passar på och njuter av barnbarnet så länge jag får umgås och pyssla om henne på nära håll.


Mixa har ju hunnit bli 7 månader!! Vart tar tiden vägen??

Vi har precis haft en liten fight ang hennes tovor bakom öronen.. , jag vann

Hon är genomborstad och har nyklippta klor.

Att pyssla på så där , är inget för henne.. onödigt är bara förnamnet.

Hon är fortfarande en tuff liten tjej , är det något hon tycker är konstigt eller obehagligt , så löser hon det själv och sen är det inge mer med det.

Är så nöjd med denna hund!! Tack till Sanderettes Kennel för att jag fick köpa henne!

   

Foto: Sanderettes Kennel


Här var hon ju bara en liten bäbis , den sötaste!

Nog suger det lite i valptarmen alltid , när man ser dessa bilder.. nästa år kanske..

Nya foton på skönheten kommer nästa gång , sladden till kameran ligger i samma rum som Leah sover i just nu.


Det får vara allt för denna gång , för nu är det sova-dags.


Ha det gott så länge

önskar vi

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards