Mixa, Luna och Livet

Alla inlägg under januari 2012

Av Camilla Nilsson - 20 januari 2012 21:07

Fredagkväll och går mot en jobbarhelg , känns sådär måste jag säga..

Har aldrig kännt ovilja att jobba , för jag trivs väldigt bra på mitt jobb.

Men just nu är det tungt , och så är det bara.

Tur vi går mot ljusare tider!


Annars rullar livet på , blev färdig med min regressionskurs i helgen som var.

Så nu ska jag alltså göra lite behandlingar , för att sedan bli certifierad i slutet av mars.


Mixa då.. Jo vi väntar och laddar för en inoff utställning här i kring framöver , ska bli spännande men nervöst!!

Vi har tränat lite med Alice , och det behöver min lilla fröken... hon kan ha lite svårt för att fokusera på mig... Men vi tränar vidare , både hon och jag.





Mina finaste Prinsessor   



Ha det gott och trevlig helg

önskar vi





     

Av Camilla Nilsson - 6 januari 2012 20:53

God fortsättning på er alla!

Då var denna jul och nyår över , för denna gång.


Här vräker snön ner , och har gjort i flera dagar... det verkar inte finnas något slut! Men nu börjar jag lessna..

Det är så mycket snö överallt  så det är livsfarligt i alla korsningar för man ser inte om det kommer någon bil , förrän man är halvvägs ut i korsningen...

Vägarna blir smalare och smalare..

Men lite mysigt är det.. måste jag väl erkänna , när man slipper vara ute i trafiken..


Från det ena  , till det andra..


 

Josephine Wall  och hennes verk är något jag gillar skarpt.

Skulle älska att ha en sån tavla på väggen!


Denna helg är det kurs helg igen , *Trivs & mår gott *

Regressions coach blir jag denna gång.

Kursen är på fem dagar , sen får man göra ett hemmajobb för att sedan bli certifierad.

Att gå tillbaka till tidigareliv är kanske otänkbart och omöjligt för många , och tanken är ju fri.

Med regression (tidigareliv) eller pregression ( framtiden) , kan man lösa många problem och mönster man har , och framför allt förstå , varför man har dom.

För det är ju inte förrän man har förståelsen , som man kan släppa och bli fri "problemet" eller mönstret.


 


Vi lär oss även att lösa problem i detta liv , kan vara trauman från barndomen etc , som vi av olika anledningar har "fastnat" i .


År 2012 är ju ett spännande år.

Energierna snurrar ju och rör sig väldigt fort nu , och har gjort ett tag. Slöjorna mellan världarna blir tunnare och tunnare.

Det är tiden då vi har möjlighet att möta oss själva.

Det kan även upplevas som tufft nu , många relationer tar slut , mycket händer och fort går det , man står nästan bara och gapar.. och fattar ingenting..

Vad mycket vi ska lära oss!


 


Kanske ett djupt inlägg för många.. men vardag för mig.


Mixa då , den underbaraste.. hon mår prima! Hon älskar all snö!  Men hon förvinner ju i den..

Hon har ju även fått en kompis till ( helt ovetande ) , Alice har ju skaffat sig en lillasyster!! Lilla Holly!!

alicedagar.bloggplatsen.se

Sötaste lilla Holly! Vi säger ju såklart Grattis till dom!! *KUL*


Och själv funderar jag vidare... valp?? JA såklart , men inte nu... Till sommaren vill jag ha en , men vem har valpar då?? Som jag vill ha?

Mixa måste få bli lite äldre! eller...??   suck..

Vill verkligen ha en kompis till henne , men det måste passa i tiden också.

Och den tiden är inte nu. *kliar mig i huvudet*

Det löser sig!

När tiden är inne kommer hon , det vet jag. Tillit , heter det visst.


Nu sovadags , klockan ringer tidigt imorrn


Ha det gott alla

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards