Mixa, Luna och Livet

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

Semester

Av Camilla Nilsson - 1 juli 2011 21:44

Dagarna går fort och det händer mycket här.

Tjorvar fortfarande när jag ska blogga , men nu är det när jag ska ladda upp bilder.. så nu blev det ett inlägg utan bilder , tyvärr.


I onsdags kväll flyttade katterna till landet , så det blev tomt här utan dom..

Har ju haft dom ute på annons ett tag och det har ringt några , men ingen jag kännt varit rätt, förrän nu.

Har ju haft dåligt samvete för dom stackarna länge nu , dom ville ju inget hellre än att få komma ut , men det går ju inte när man bor i ett bostadsområde.

Jag och Emelie skjutsade iväg dom till deras nya hem , och vi var välkommen att hälsa på dom när vi ville , och det känns jättebra.


Igår tog jag och bytte bil.

Har funderat på det ett tag , behöver ju ingen skåpbil för stora hundar nu när jag har ett LITET vildskinn...

Så det blev en Honda cr-v och det känns helt rätt med fyrhjulsdrift på dom här breddgraderna.


Igår kom syrran med barn , så vi gick ner till sjön för att bada.

Var barnvakt åt Leah , så hon och Mixa var ju såklart med också.

Det blåste rätt bra , så man tänkte inte på att solen tar rätt bra... barnen var ju insmörjda rejält med solskydd... men en annan kan ju skylla sig själv...

Brände mig rejält , vilket jag aldrig brukar göra.. men jädrar vad det svider och gör riktigt ont!!

Åkte på en rejäl frossa på kvällen.


Bilderna från baddagen kommer.


Nu är soffan som gäller.

Trevlig helg önskar vi



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Nilsson - 28 maj 2013 20:33

Nu är Maj snart till ända , jag hänger knappt med.. Fullt upp tycks förfölja mig , från måndag till fredag och såklart även helgerna. Har iaf snart målat färdigt staketet , lite , litegrann kvar. Känns bra! Har massor med annat som skall göras ...

Maj

Av Camilla Nilsson - 3 maj 2013 21:09

Då var vi inne i Maj månad. Vart tar tiden vägen! Det värsta är ju att sommaren kommer också att gå fort , så det gäller att ta vara på tiden.   Här rullar det på som vanligt , varvas mellan jobb , hundarna och en massa måsten. Har bla varit ...

Av Camilla Nilsson - 13 april 2013 23:23

Här går livet sin gilla gång. Rutiner och vardag blandas huller om buller, och därimellan kommer små infall av plötsliga händelser. Våren börjar visa sig , äntligen! Har sett min första tussilago , dom lyser upp som små solar av hopp. I tors...

Av Camilla Nilsson - 30 mars 2013 18:49

Då var det Påskhelg , och ledigt! Så skönt! Det var ju ett tag sen jag skrev , men det har varit lite väl fullt upp nu ett tag , och datorn är ju inte prio 1  för mig. Och som det känns så kommer det att fortsätta så , av olika anledningar. Hun...

Av Camilla Nilsson - 19 mars 2013 20:48

av stor sorg och saknad har gått. Önskar varje dag att jag kunde ta upp telefonen och ringa , eller fara förbi och dricka kaffe. Ta med dig på en shopping-runda , vilket du älskade. Att du kunde fått träffa ditt barnbarnsbarn. Vi saknar dig a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards