Mixa, Luna och Livet

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Blogg torka

Av Camilla Nilsson - 8 december 2011 19:57

Ja nu har det varit blogg torka igen.

Julen närmar sig och jag har absolut ingen julkänsla heller , när kommer den tro??

Julklappar , julbak mm ska göras men jag har varken tid eller lust. Gud vad jag känner mig tråkig..


Snön har iaf kommit , inte mycket men det är ju iaf ljusare ute.

Mixa älskar att busa i snön!


Inne leker hon med Leah , två busfrön <3


Raija , Emelie hund, bor ju också tillfälligt här.

Det skiljer ju bara några dagar mellan henne och Mixa , så  alltså två unghundar och en 18 månaders bustjej.. kanske inte så konstigt att man är lite trött.. men jag passar också på att njuta av att ha dom nära.


Raija , skön stil..


Önskar alla en trevlig 3:e Advent


 

 
 
Anne

Anne

10 december 2011 14:59

Skön stil på Raija! :)
Klart man blir trött, men på ett positivt sätt, kan jag tro med såna härliga "ungdomar" i huset :)

Kram & Trevlig helg!

http://www.schaferliv.com

 
Mona

Mona

10 december 2011 15:19

Hi hihi!! Skön stil på alla tre småttingar skulle jag vilja säga. Leah med tungan rätt i munnen, Raija som sträcker ut, ser ju sååå kul ut när de ligger sådär, och lilla Mixa som tar sin chans till åktur. Trehjuling eller vagn spelar tydligen ingen roll!! Härligt!!
Kram på Er

http://www.alicedagar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Nilsson - 28 maj 2013 20:33

Nu är Maj snart till ända , jag hänger knappt med.. Fullt upp tycks förfölja mig , från måndag till fredag och såklart även helgerna. Har iaf snart målat färdigt staketet , lite , litegrann kvar. Känns bra! Har massor med annat som skall göras ...

Maj

Av Camilla Nilsson - 3 maj 2013 21:09

Då var vi inne i Maj månad. Vart tar tiden vägen! Det värsta är ju att sommaren kommer också att gå fort , så det gäller att ta vara på tiden.   Här rullar det på som vanligt , varvas mellan jobb , hundarna och en massa måsten. Har bla varit ...

Av Camilla Nilsson - 13 april 2013 23:23

Här går livet sin gilla gång. Rutiner och vardag blandas huller om buller, och därimellan kommer små infall av plötsliga händelser. Våren börjar visa sig , äntligen! Har sett min första tussilago , dom lyser upp som små solar av hopp. I tors...

Av Camilla Nilsson - 30 mars 2013 18:49

Då var det Påskhelg , och ledigt! Så skönt! Det var ju ett tag sen jag skrev , men det har varit lite väl fullt upp nu ett tag , och datorn är ju inte prio 1  för mig. Och som det känns så kommer det att fortsätta så , av olika anledningar. Hun...

Av Camilla Nilsson - 19 mars 2013 20:48

av stor sorg och saknad har gått. Önskar varje dag att jag kunde ta upp telefonen och ringa , eller fara förbi och dricka kaffe. Ta med dig på en shopping-runda , vilket du älskade. Att du kunde fått träffa ditt barnbarnsbarn. Vi saknar dig a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards