Mixa, Luna och Livet

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Camilla Nilsson - 24 augusti 2011 15:36

Här händer inte mycket , är ganska dålig på att sitta vid datorn över huvudtaget..

Det tar för mycket tid.

Men samtidigt är det ju roligt att skriva vad som händer i vårat lilla liv!



Har haft en "låg-energi-tid" ett tag , händer inget , händer inget , sen händer massor! Ungerfär som ketchup-effekten..

Har ju faktiskt både bakat  limpor och plockat lite svartvinbär , bra att ha till vintern.



Lilla gumman börjar ömsa tänder , det är t o m dubbla på vissa ställen...

Så just nu biter hon på ALLT!


Förra lördagen var hon ju hos Alice en stund ( Matte jobbade) och levde rövare , den lilla terroristen.

Dom tyckte nog det var skönt när dom lämnade hem henne...  , allra helst Alice...

Hänvisar till Alice sida:  alicedagar.bloggplatsen.se

Frågan är... Har jag en normal Sheltie??   Eller har det smitit in någon blandning av kamphund i henne..??!!

Svaret är: Hon är den mest perfekta!! I mina ögon såklart!  


    Hon ser ju så snäll och beskedlig ut , eller hur??



 Ikväll är det jobbardags igen , och imorrn , sen är jag ledig fredag till söndag , ska bli skönt!

Lör-sön ska jag hjälpa till i köket på klubben , det är tävlingar i helgen.

Spår på lördag och rapport på söndag.

Egentligen skulle jag gå ut ett spår på lör morgon , men jag ballade ur eftersom någon hade sprungit på en björn precis där för två veckor sen...

Alla som känner mig vet vilken björn-frossa jag har! huuu..


Igår fick jag även höra att det setts björn vid hembygdsgården , i närheten av 5 km spåret i el-ljusan...

Där vi ofta går... eller gått , kanske jag ska skriva..

Det är ju väldigt mycket rådjur där , som lockar en hungrig förstås..

Jag som alltid har kännt mig trygg där... ve och fasa!


Allt från oss denna gång





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards