Mixa, Luna och Livet

Direktlänk till inlägg 14 november 2012

Ett försök..

Av Camilla Nilsson - 14 november 2012 20:02

att ta lite nya bilder , har jag provat med idag... gick väl sisådär..


Idag har vi haft en lugn och skön dag , jag och tjejerna.

Vi har varit ute ganska mycket , gått lite vägar där vi inte brukar gå.

Har ju märkt att Luna behöver lite mer nu än förut , hon kräver lite extra.

Det är ju en ganska svår balansgång , eftersom hon är ju bara 4 mån gammal (ung) , blir det för kort el för lång prommis.. Som det verkar skulle hon kunna gå hur långt som helst , hon är en riktig "vandrare".

Mixa hon vill gärna ut och hitta på nåt , men hon vill lika fort gå hem igen.. tror att hon har många spöken omkring sig nu , eller är det hormoner?!

Hon tycker inte om när det går någon bakom oss , hon vill stanna och kolla på dom ungefär var tredje meter.. och är det mörkt är det värre ändå.. vet inte vad som tagit åt henne.

Därför tar vi gärna våra promenader där det vistas lite folk numer , då tränas båda.


Igår kväll jobbade jag , och allt gick lugnt till hemma hos hundarna.

Inga katastrofer , tack och lov!


Här kommer mina försök att foto tjejerna

   

Mest bus , såklart..  


 

Mattes lilla hjärta


 

och Mattes lilla busfrö , som börjar bli stortjej


 

Lilla fröken tandlös... Hon har ju tappat framtänderna , både uppe och nere , och börjat fått nya.



Ha det gott alla

 
 
Anne

Anne

16 november 2012 08:47

Så fina de är <3<3

Önskar din en fin och go helg!
Kram!

http://www.schaferliv.com

Camilla Nilsson

16 november 2012 21:18

Tack snälla du :-)
Håller ju såklart med!

Ha en jättetrevlig helg ni med!
Kram på er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Nilsson - 28 maj 2013 20:33

Nu är Maj snart till ända , jag hänger knappt med.. Fullt upp tycks förfölja mig , från måndag till fredag och såklart även helgerna. Har iaf snart målat färdigt staketet , lite , litegrann kvar. Känns bra! Har massor med annat som skall göras ...

Maj

Av Camilla Nilsson - 3 maj 2013 21:09

Då var vi inne i Maj månad. Vart tar tiden vägen! Det värsta är ju att sommaren kommer också att gå fort , så det gäller att ta vara på tiden.   Här rullar det på som vanligt , varvas mellan jobb , hundarna och en massa måsten. Har bla varit ...

Av Camilla Nilsson - 13 april 2013 23:23

Här går livet sin gilla gång. Rutiner och vardag blandas huller om buller, och därimellan kommer små infall av plötsliga händelser. Våren börjar visa sig , äntligen! Har sett min första tussilago , dom lyser upp som små solar av hopp. I tors...

Av Camilla Nilsson - 30 mars 2013 18:49

Då var det Påskhelg , och ledigt! Så skönt! Det var ju ett tag sen jag skrev , men det har varit lite väl fullt upp nu ett tag , och datorn är ju inte prio 1  för mig. Och som det känns så kommer det att fortsätta så , av olika anledningar. Hun...

Av Camilla Nilsson - 19 mars 2013 20:48

av stor sorg och saknad har gått. Önskar varje dag att jag kunde ta upp telefonen och ringa , eller fara förbi och dricka kaffe. Ta med dig på en shopping-runda , vilket du älskade. Att du kunde fått träffa ditt barnbarnsbarn. Vi saknar dig a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards