Mixa, Luna och Livet

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Camilla Nilsson - 13 december 2012 22:25

Julen närmar sig med stormsteg , veckorna går så fort!

Har väl egentligen inte haft någon jul-känsla riktigt än , men den kommer väl.

I lördags bakade jag och Leah bullar med saffran i , på söndagen bakade jag två sorters kakor , och på måndagkväll kom Emelie hit så vi bakade en kaksort till (dubbel sats).

Så lite har jag väl hunnit med iaf!


Idag har jag handlat färdigt alla julklappar , det är ju inte så många att handla till för vi ger bara till dom små barnen.

Tycker att det viktigaste är vi träffas allihop och umgås , det är mest värt!

Har ju hunnit med lucia-firande på Leah dagis också idag.

Dom är ju så söta i sina lucia-linnen , mini tomtar och små pepparkaks gubbar/gummor


 

Mommas lilla   



Snön har ju äntligen kommit och hundarna älskar den!

Tyvärr har vi ju haft ganska kallt i några dagar , så man kan ju inte vara ute några längre stunder åt gången..

Men som det ser ut så blir det varmare i helgen , kanske kanske.. kan man ta med sig kameran ut..

Hoppas det!


Ha nu en trevlig helg och 3:e advent allihop!

Själv ska jag fira den på jobbet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards