Mixa, Luna och Livet

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Camilla Nilsson - 2 april 2012 21:59

Hej och hå vad veckorna försvinner , och här händer ingenting... på bloggen alltså.

Vad har hänt här hemma då..

Jo vi var ju iväg med M , Alice och Holly till Strömsund på inoff utställning.. en intensiv men kort dag blev det.

Inget HP denna gång men är jätte nöjd med kritiken.En tuff men rättvis domare , precis som det ska vara.  Utställningen höll till i en ishall med nyss borttagen is , så det var svinkallt där inne.

Men vi stannade och fikade iallafall , och det var gott.

Och min lilla prinsessa är ju finast i världen för mig ändå , oavsett.


Igår fick vi lite snö på backen igen , trist , vi har ju varit utan snö fläckvis ett tag nu och det har varit så skönt.

Snön började ju försvinna redan i slutet av februari , har aldrig varit med om något liknande.

Mars månad har betett sig som april månad , ja inget är sig likt.

Längtar verkligen till sommartider , och kunna gå i skogen.... healande för kropp och själ.


I helgen som var tog jag och drog på mig en ryggskotts liknande värk... j-vligt onödigt..

Idag har jag haft ledig dag och fick en tid hos min massör , Antje den bästa!

Hon rörde om i energierna på min rygg , höll inte på att ta mig därifrån efteråt.. ryggen krampade som bara den!

Så nu har jag sjukskrivit mig imorgon så ryggen får vila lite.

Långfredag blir nästa jobbarkväll , och sen jobbar jag nästan hela påskhelgen , förrutom påskafton.

Så jag vet vad jag ska göra i påsk , och det blir ingen tur till blåkulla den här påsken!


Kan berätta att lilla Mixa har dragit på sig en ovana...

Hon är så snäll och go hela kvällarna , bara sover och mysar.. men så fort matten går och lägger sig vaknar det lilla pälstrollet till liv!

Hon har minsann inte tid att sova då , för då ska det dödas en "foppa"-toffel eller vad man kan få tag på.. Hon far runt som en virvelvind , pigg och alert som bara den!

Och matten ligger och håller andan och väntar på att anfallet ska gå över... och tänker.. det är nog bara den här kvällen , imorgon är det nog annorlunda... men ack vad jag bedrog mig.

Mattes lilla bus.


Det får vara allt för denna gång



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards