Mixa, Luna och Livet

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Camilla Nilsson - 19 augusti 2012 21:12

Ja nu har det varit mycket jobb ett tag , men idag har jag haft en ledig söndag , Gillas!

Vi har firat syrran som fyller år till veckan egentligen , men passade på idag när alla var ledig.

Grill-middag och tårta till efterätt , så nu ligger man stinn i soffan och mår gott.


Har ju haft två tuffa jobbar-veckor , men nu är dom bakom mig så nu blir allt som vanligt igen.

Planerar för semester valp-ledighet framöver , det ska bli så kul!

Har förberett en del.. flyg-väska inhandlad ( inte helt enkelt med lagar o regler ang mått ) , koppel och halsband har jag också köpt + matkoppar.

Så det som fattas är kompost-galler , har ju en hel drös i garaget men dom står längst in , och Emelies alla möbler framför... så dom kan jag glömma.

Sen ska det städas undan här , och valp-säkras.

En spännande tid väntas alltså framöver , för lilla Mixa ska ju bli "storasyster"!

 

Mattes finaste tjej


Ha det gott

önskar vi



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards