Mixa, Luna och Livet

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Camilla Nilsson - 22 juni 2012 21:49

Midsommar är här! åå.. det går så fort...

Idag har solen varit framme och det har varit varmt och skönt , det är inte många midsommar-helger det har hänt , oftast har det varit några få plusgrader och kall-blåst.

Men idag har man haft sommar-känsla! Underbart!


Idag har inget speciellt hänt , men imorrn ska vi grilla hos syrran. Halva gänget iaf , lillasyster m familj är borta över helgen , så dom blir inte med.


Ang mina valp-planer... så kanske kanske , kanske det föds en liten "lillasyster" till Mixa om ca 4 veckor!!!

Man vet ju aldrig , det kanske föds bara hanar , och då blir det ingen , för jag vill ha en tik.

Men det är så spännande!!

Så.. vi får se... vilket som är meningen.

Har ju inte tagit någon semester i sommar , för att jag vill vara ledig om/när det kommer en valp.

Är ju mycket ledig ändå , så det gör inget att jag jobbar hela sommarn.

Fortsättning följer..


 

Mattes lilla hjärta


Önskar en en fortsatt trevlig Midsommar helg



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards