Mixa, Luna och Livet

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Camilla Nilsson - 29 juni 2012 21:23

Raija har ju börjat löpa nu , lite sent kan jag tycka , men det är väl precis som det ska.

Mixa är ju ännu senare , för där händer ingenting... kanske hon kommer igång nu när Raija har börjat, det visar sig.


I veckan som gått har jag haft stor främmande från Grums! Anne kom förbi på lite kaffe , så kul!

Shoppade lite från hennes butik såklart ( kakaobonan.com) , lite ansiktskrämer och rengöring blev det.

Fantastiska produkter!


Annars trallar allt på som vanligt här , dagarna bara försvinner.

Önskar fortfarande att det kunde bli lite varmare ute.

Leah börjar ju sin "semester" från dagis idag , så jag hoppas att det blir bättre väder.


Anmälan till utställningen i Svenstavik är klar! och jag är redan nervös..

Vi har ju varit på en utställnings-träning , som kennel-klubben hade , och vi skulle behöva gå 20 till...

Men alla är vi barn i början , och det har ju även gam-rävarna varit , faktiskt.

Och nu är det ju inte mig dom ska bedöma..

Det blir iaf en kul grej!

Så vi fortsätter att vara nervös fram till den 5/8 , men samtidigt ska det bli jättekul!!


Trevlig helg

önskar vi



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards